Impreuna depasim criza coronavirus Covid-19
031 9641Luni - Vineri 9 - 18
Print

Impreuna depasim criza Coronavirus Covid-19

Dragi clienți,

În contextul pandemiei provocate de noul Coronavirus, o serie de state au luat măsuri de restricționare a calatoriilor. S-au închis granițe și s-a limitat transportul aerian, ca măsuri de prevenție. Înțelegem spaima multora dintre voi privind vacanțele rezervate și facem tot posibilul să vă răspundem tuturor întrebărilor.
Vă informăm că ne concentrăm cu prioritate asupra plecărilor programate pentru perioada imediat următoare, acordând consultanță în vederea modificării perioadelor de vacanță, evitând astfel anulările și efectele financiare produse de acestea. Tratăm situațiile cu calm și înțelegere, rugându-vă să dați dovadă, la rândul vostru, de aceleași sentimente. Împreună putem soluționa fiecare situație neprevăzută. Am creat această pagină, din dorința de a vă răspunde concret la cele mai apăsătoare întrebări.

1. Anulez sau nu vacanța?
Îți recomandăm răbdare. Știm că ești îngrijorat, însă noi avem grijă de fiecare rezervare. Multe rezervări se află acum sub condiții contractuale și, în cazul anulării lor, riscăm penalizări din partea furnizorilor, care pot reprezenta chiar și 100% din valoarea sa. Dacă data de intrare la hotel a sejurului tău este apropiată (în următoarele 14 zile), încercăm reprogramarea acesteia fără costuri suplimentare. Dacă sejurul este programat după data de 1 mai, așteptăm evoluția situației și vom lua împreună cea mai bună hotărâre, la momentul oportun.

2. Cum îmi pot primi banii înapoi?
Există situații prevăzute de lege în care agenția turoperatoare este obligată să restituie integral clienților săi sumele achitate. În situația excepțională în care ne aflăm, o situație neprevăzută provocată de pandemie, restituirea tuturor sumelor pune o imensă presiune pe agenții. Sumele încasate au fost transferate deja către furnizori, șansele de recuperare ale acestora fiind minime în această perioadă. Vorbim despre o situație de lungă durată, printr-o procedură internațională, care nu ar avantaja nici una dintre părți. Tocmai de aceea, recomandăm clienților noștri reprogramarea sejurului sau păstrarea sumei achitate în contul de client DirectBooking.ro, în vederea rezervării unui sejur într-o perioadă ulterioară, sigură. Pentru suma pastrata in contul de client DirectBooking.ro veti primi un Voucher pentru confirmarea sumei sub forma de depozit provenita din anularea unei rezervari. Din contul de client „Detalii comanda” se poate utiliza aceasta suma oricand pentru plata rezervarilor viitoare indiferent de perioada sau destinatie. In cazul in care ati achitat cu tichete de vacanta sau card tichete de vacanta aceasta suma din depozit se poate utiliza doar pentru a rezerva vacante in Romania.

3. Cum pot reprograma sejurul?
Trimite e-mail agentului DirectBooking.ro care se ocupă de rezervarea ta și oferă-i informațiile necesare privind reprogramarea sejurului. El va discuta cu furnizorii și îți va transmite opțiunile pe care acestea le oferă în situația dată. Chiar dacă modificările de perioadă ar putea genera costuri suplimentare, vom face tot posibilul ca acestea să fie gratis sau cât mai mici pentru tine, negociind cu furnizorii. Comunicarea este foarte importantă pentru noi!

4. Mai achit diferența de plată la data scadentă?
Traversăm o perioadă grea, cu multe neprevăzute, și te înțelegem perfect. Te informăm, însă, că neplata la data scadentă poate atrage după sine penalizări din partea furnizorilor, independente de noi. În lipsa plății, furnizorii pot anula rezervările sau pot majora tarifele, dacă oferta s-a încadrat în categoria Early Booking. De asemenea, pot refuza restituirea sumei transmisă deja către ei, riscând astfel pierderea avansului achitat de client.
Pentru că facem tot posibilul să-ți fie bine, întreabă agentul care se ocupă de rezervarea ta privind termenul de plata. Acesta va discuta cu furnizorul și îți va putea spune dacă, în cazul rezervării tale, se poate obține o amânare de plată. Este în interesul nostru să-ți facilităm condițiile de rezervare.